تعارف و شکایات | سلامت جزیره


به ما اطلاع دهید که چگونه کار می کنیم. نظرات شما به ما کمک می کند تا کیفیت سیستم مراقبت های بهداشتی را ارتقا دهیم.

تعارف

تجربه خوبی داشتی؟ آیا یک فرد یا تیم از طریق مراقبت یا خدماتی که ارائه کرده اند تأثیر مثبتی داشته است؟ ما می خواهیم از شما بشنویم.

نگرانی های مراقبت

اگر در مورد مراقبتی که دریافت می کنید نگرانی دارید، همیشه بهتر است با شخص ارائه دهنده مراقبت یا با مدیر آن منطقه یا خدمات صحبت کنید. اگر این امکان پذیر نیست و احساس می کنید انتظارات شما برآورده نشده است، ما متعهد هستیم که با شما برای یافتن یک راه حل معقول همکاری کنیم. لطفا ما را ببینید شکایت مراقبتی صفحه برای اطلاعات در مورد به اشتراک گذاشتن تجربه یا نگرانی های خود.

نگرانی از سلامت عمومی

تیم های جمعیت و سلامت عمومی جزیره سلامت بر طیف گسترده ای از ابتکارات طراحی شده برای ارتقا و محافظت از سلامت عمومی نظارت می کنند. نگرانی‌های مربوط به هر یک از موارد زیر را می‌توان به این موضوع هدایت کرد افسر بهداشت پزشکی محلی شما

  • امکانات مراقبت از کودک
  • بیماری مسری
  • آب آشامیدنی
  • ایمنی مواد غذایی
  • تسهیلات مراقبت طولانی مدت
  • بازرسی خدمات شخصی (خالکوبی، برنزه کردن، و سوراخ کردن)
  • آب تفریحی (ساحل، استخر)
  • فاضلاب شهری
  • اجرای قانون خرده‌فروشی تنباکو و بخار، فضای عاری از دود

نگرانی حفظ حریم خصوصی

ادعاهای مربوط به نقض حریم خصوصی (مانند موارد موجود در لیست زیر) را می توان با اداره اطلاعات، دسترسی و حریم خصوصی ما به اشتراک گذاشت.

  • دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی
  • استفاده غیرمجاز از اطلاعات شخصی
  • افشای غیرمجاز اطلاعات شخصی

مخاطب:

250-519-1870
تلفن رایگان: 1-877-748-2290
privacy@islandhealth.ca

اشتباه را گزارش کنید

اگر نگرانی‌ای دارید که به مراقبت‌هایی که دریافت کرده‌اید مربوط نمی‌شود (مانند چیزی غیرقانونی، تقلبی یا در تضاد منافع)، می‌توانید با خیال راحت و بدون ترس از مجازات، تخلف مشکوک را گزارش دهید. از … ما دیدن کنید صفحه گزارش تخلف برای تعاریف روشن از تخلف و اینکه چگونه می توانید اقدامات لازم برای گزارش آن را انجام دهید.

بازخورد عمومی

سوالات یا بازخوردهای عمومی را می توان با ما به اشتراک گذاشت info@islandhealth.ca هروقت. لطفاً توجه داشته باشید که این حساب ایمیل برای موارد اضطراری نظارت نمی شود.