تعارف و شکایات | سلامت جزیره


مراقبت های بهداشتی با کیفیت برای همه ما در آیلند هلث مهم است. بازخورد شما باعث بهبود بیشتر کیفیت سیستم مراقبت های بهداشتی خواهد شد.

اگر تعارف یا شکایتی در مورد کیفیت مراقبت دارید، لطفاً ابتدا با شخصی که خدمات را ارائه کرده است یا با مدیر منطقه صحبت کنید.

با ما تماس بگیرید

آدرس پستی:
دفتر کیفیت مراقبت از بیمار
بیمارستان سلطنتی جوبیل
غرفه یادبود
واتسون وینگ، Rm 315
خیابان خلیج 1952
ویکتوریا، پیش از میلاد
V8R 1J8

ساعت ها:
دوشنبه تا جمعه 8:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر
(آخر هفته ها و تعطیلات آماری تعطیل است)
جلسات حضوری از ساعت 8:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی در دسترس هستند.

250-370-8323
رایگان: 1-877-977-5797
فکس: 250-370-8137

Patientcarequalityoffice@islandhealth.ca

شکایات در زمان و مکان به بهترین وجه مورد رسیدگی و حل و فصل قرار می گیرند. اگر شکایتی دارید، لطفاً ابتدا با شخصی که خدمات ارائه می دهد یا با مدیر منطقه صحبت کنید.

اگر انتظارات شما را برآورده نکرده ایم، متعهد هستیم که برای یافتن راه حل معقول با شما همکاری کنیم.

اگر شکایت من حل نشد چه می شود؟

اگر شکایت شما پس از گفتگو مستقیماً با مدیر منطقه خدمات حل نشده باقی بماند، از شما دعوت می کنیم با دفتر کیفیت مراقبت از بیمار ما تماس بگیرید.

ممکن است شکایات به صورت کتبی از طریق پست معمولی، کتبی از طریق ایمیل، شفاهی از طریق تلفن و حضوری به دفتر کیفیت مراقبت از بیمار (PCQO) ارسال شود. هنگام ارسال شکایت از طریق هر یک از روش‌های ذکر شده در بالا، گنجاندن اطلاعات پیش‌زمینه مناسب مفید است تا افسران کیفیت مراقبت از بیمار بتوانند به سرعت و به طور مؤثر پیگیری کنند.

هنگام تماس با PCQO، لطفاً اطلاعات زیر را در صورت امکان درج کنید:

  • نام کامل شما
  • نام و تاریخ تولد برای بیمار تحت مراقبت
  • محل/مکانی که مراقبت در آن ارائه شده است
  • تاریخ(های) ارائه مراقبت
  • اطلاعات تماس شاکی و/یا بیمار
  • اطلاعات مرتبط در مورد نام‌گذاری‌های «توافقنامه نمایندگی» یا «تصمیم‌گیرنده مراقبت موقت»

اگر به دفتر کیفیت مراقبت از بیمار شکایت کنم، چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

می توانید انتظار داشته باشید که به شکایت شما به سرعت و منصفانه رسیدگی شود. دفتر کیفیت مراقبت از بیمار:

  • شکایت خود را به صورت رسمی ثبت کنید
  • برای شناسایی یک راه حل معقول برای نگرانی خود با شما همکاری کند
  • به شکایت شما پاسخ دهید
  • در مورد تصمیمات و اقدامات انجام شده در نتیجه شکایت خود توضیح دهید

اگر از نتیجه راضی نباشم چه؟

اگر از تصمیمی که از دفتر کیفیت مراقبت از بیمار دریافت کرده اید راضی نیستید، می توانید از هیئت های بررسی کیفیت مراقبت از بیمار درخواست بررسی کنید. هیئت های بازبینی یک فرآیند بررسی مستقل در مورد شکایات مربوط به کیفیت مراقبت از مقامات بهداشتی ما ارائه می دهند. می‌توانید به‌صورت رایگان با شماره‌های 2448-866-952-1-866 تماس بگیرید.. برای اطلاعات بیشتر در مورد هیئت های بازبینی، لطفاً از: www.patientcarequalityreviewboard.ca دیدن کنید

چگونه می توانم از سلامت عمومی شکایت کنم؟

Island Health بر امکانات و سیستم های مرتبط با سلامت عمومی نظارت می کند:

  • امکانات مراقبت از کودک
  • بیماری مسری
  • آب آشامیدنی
  • ایمنی مواد غذایی
  • امکانات مراقبت طولانی مدت
  • بازرسی خدمات شخصی (خالکوبی، برنزه کردن، و سوراخ کردن)
  • آب تفریحی (ساحل، استخر)
  • فاضلاب شهری
  • اجرای قانون خرده فروشی تنباکو و بخار، فضاهای عاری از دود

برای گزارش یک مشکل یا نقض بهداشت عمومی، به https://www.islandhealth.ca/about-us/medical-health-officers مراجعه کنید

راه های دیگری برای بررسی و بررسی ادعاها یا نگرانی ها چیست؟

منطقه مورد توجه

شامل می شود

مخاطب

نقض حریم خصوصی

اتهامات مربوط به نقض حریم خصوصی مانند بالقوه غیرمجاز:

  • دسترسی به اطلاعات شخصی
  • استفاده از اطلاعات شخصی
  • افشای اطلاعات شخصی

اداره اطلاعات، دسترسی و حریم خصوصی

250-519-1870
تلفن رایگان: 1-877-748-2290
privacy@islandhealth.ca

سلامت عمومی

نگرانی های بهداشت عمومی شامل:

  • کیفیت هوا
  • امکانات مهد کودک
  • امکانات مراقبت از جامعه
  • مدیریت بیماری
  • آب آشامیدنی
  • ایمنی مواد غذایی
  • بازرسی خدمات شخصی (خالکوبی، برنزه کردن، سوراخ کردن)
  • آفت کش ها
  • آب تفریحی (ساحل، استخر)
  • سیستم های فاضلاب
  • تنباکو و بخار خرده فروشی، فضاهای عاری از دود

دفتر مسئول بهداشت پزشکی

https://www.islandhealth.ca/about-us/medical-health-officers

سوء استفاده در محل کار

سوء استفاده در محل کار مانند:

  • تبعیض
  • آزار شخصی
  • قلدری
  • آزار جنسی

محل کار محترم

respectfulworkplace@islandhealth.ca

امنیت محل کار

نگرانی های محل کار مانند:

  • خطرات مربوط به ایمنی کارکنان
  • عدم انطباق با WorkSafe BC

بهداشت و ایمنی شغلی

250-519-1540
تلفن رایگان: 1-888-519-1540

گزارش ایمن

اگر نگرانی‌ای دارید که به کیفیت مراقبت مربوط نمی‌شود، راهی وجود دارد که هر کسی می‌تواند با خیال راحت تخلف مشکوک توسط هر فردی که در Island Health کار می‌کند گزارش دهد. خط‌مشی گزارش‌دهی ایمن بیان می‌کند که انتقام‌جویی از فردی که با حسن نیت تخلفات احتمالی را گزارش می‌کند، نقض جدی این خط‌مشی است.

خط‌مشی گزارش‌دهی ایمن و روش گزارش‌دهی ایمن Island Health مراحلی را بیان می‌کند که هر فردی بتواند بدون ترس از انتقام، تخلفات افراد مرتبط با Island Health را گزارش کند.

اگر سؤال بیشتری دارید، لطفاً به صفحه گزارش ایمن مراجعه کنید.