تماس با ما | سلامت جزیره


سلامت جزیره

آدرس پستی

خیابان خلیج 1952
ویکتوریا، پیش از میلاد
V8R 1J8


سوالات متداول

چگونه از مراقبت خود شکایت کنم؟

اگر در مورد مراقبت خود شکایتی دارید، لطفاً با دفتر کیفیت مراقبت از بیمار ما تماس بگیرید. می توانید جزئیات بیشتر را در صفحه ایجاد شکایت ما بیابید.

چگونه می توانم برای کارکنانی که از من مراقبت کرده اند یک تعریف بفرستم؟

اگر در مورد کیفیت مراقبت تعریف می کنید، لطفاً ابتدا با شخصی که خدمات ارائه می دهد یا با مدیر منطقه صحبت کنید.

اگر دیگر مراقبت یا خدماتی دریافت نمی کنید، ممکن است تعارفات به صورت کتبی از طریق پست معمولی، کتبی از طریق ایمیل، شفاهی از طریق تلفن و شخصاً به دفتر کیفیت مراقبت از بیمار (PCQO) ارسال شود. شما می توانید جزئیات بیشتر را در صفحه ارسال یک تعارف ما بیابید.

از کجا می توانم اطلاعات به روز در مورد COVID-19 پیدا کنم؟

لطفاً از صفحه COVID-19 ما دیدن کنید تا اطلاعاتی در مورد واجد شرایط بودن واکسن و تقویت کننده، آزمایش و موارد دیگر بیابید.

چگونه برای کار اقدام کنم؟

لطفاً از بخش مشاغل ما دیدن کنید تا برای مشاغل درخواست دهید و در مورد مشاغل در سلامت اطلاعات کسب کنید.

چگونه داوطلب شوم؟

ما مفتخریم که از برنامه های داوطلبانه در سایت های مراقبت های بهداشتی در سراسر منطقه خود حمایت می کنیم. در مورد داوطلبی با Island Health در صفحه منابع داوطلبانه و تعامل بیشتر بیاموزید.

چگونه یک پزشک خانواده جدید پیدا کنم؟

با شماره گیری رایگان 8-1-1 در بریتیش کلمبیا با HealthLink BC تماس بگیرید یا برای افراد ناشنوا و کم شنوا با شماره 7-1-1 تماس بگیرید. برای دریافت ایمیل، با Healthlinkbc@gov.bc.ca تماس بگیرید. این سرویس در هر زمان از شبانه روز و هر روز از سال در دسترس است. می توانید با فردی صحبت کنید که می تواند به شما کمک کند با یک متخصص بهداشت ارتباط برقرار کنید.

آیا می توانم یک کپی از پرونده سلامت خود را دریافت کنم؟

آره. طبق قانون آزادی اطلاعات و حفاظت از حریم خصوصی، باید درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهید. برای جزئیات و دستورالعمل‌ها، لطفاً از صفحه دسترسی به اطلاعات و سوابق ما دیدن کنید.

عزیز من نیاز به مراقبت بیشتری در خانه دارد یا حتی ممکن است نیاز به نقل مکان به یک مرکز داشته باشد. چکار کنم؟

با صفحه خدمات مراقبت در منزل ما تماس بگیرید تا در مورد گزینه های موجود برای شما اطلاعات کسب کنید.

آیا می توانم عزیزم را در بیمارستان ملاقات کنم؟

برای جزئیات بیشتر، لطفاً صفحه بازدید از شخصی در بیمارستان ما را بررسی کنید – یا دستورالعمل‌های صفحه BCCDC Long-Term Care Facilities & Assisted Living. یک راه عالی دیگر برای گفتن “به زودی خوب شو” ارسال آرزوهای خوب است.

کجا نوزاد یا کودکم را واکسینه کنم؟

لطفاً برای تعیین وقت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد واکسن ها با واحد بهداشت عمومی محلی خود تماس بگیرید.

کجا می توانم بازرسی های رستوران را ببینم و شکایت کنم؟

می‌توانید بازرسی‌ها را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید و در صورت داشتن هر گونه نگرانی در مورد جابجایی مواد غذایی، با خدمات حفاظت از سلامت و محیط‌زیست تماس بگیرید.

چگونه می توانم مجوز غذا را دریافت کنم؟

لطفا از صفحه ایمنی مواد غذایی ما برای فرم های درخواست بازدید کنید.

آیا آب آشامیدنی محلی من سالم است؟

Island Health با تامین کنندگان آب محلی همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که آب با استانداردهای ایمنی بالا مطابقت دارد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه آب آشامیدنی ما مراجعه کنید.

چگونه کمک مالی کنم؟

لطفاً برای کمک مالی یا کمک به جمع آوری کمک با بنیاد محلی خود تماس بگیرید. از تصمیم شما برای حمایت از مراقبت محلی با کیفیت سپاسگزاریم.

چگونه می توانم به اطلاعات یا منابع Island Health دسترسی داشته باشم یا شرکت کنندگان را برای مطالعه تحقیقاتی خود استخدام کنم؟

لطفا درخواست خود را به ResearchEthics@islandhealth.ca ایمیل کنید. اگر گواهینامه یا نامه تأیید اخلاق تحقیق انسانی دارید، آن را به ایمیل خود پیوست کنید.

چگونه می توانم برای مطالعه یا پروژه به داده های Island Health دسترسی داشته باشم؟

ایمیل DataRequest@islandhealth.ca با شرح مختصری از پروژه خود و داده هایی که فکر می کنید به آن نیاز دارید. برای پروژه های تحقیقاتی یا درخواست های بزرگ، لطفاً از این فرم درخواست داده استفاده کنید.