5 نیش انرژی لازم | اقتصاددان خانه سالم


یک دستور العمل ساده برای نیش های انرژی زا که تنها با پنج ماده کامل شیرین شده با پوره میوه تهیه می شود. به عنوان صبحانه برای خوردن یا میان وعده مغذی بعد از ظهر خوشمزه است. برای جعبه های ناهار هم عالی است!

یک کافه مستقل در نزدیکی خانه ما دارای یک سرآشپز شگفت انگیز است که باورنکردنی ترین ظروف را می سازد. یکی از غذاهای مورد علاقه من لقمه های پرانرژی آنهاست که با دقت با دست و با مواد سالم تهیه می شوند.

تنها مشکلی که من با آنها دارم این است که کره آجیل مرطوب یا جوانه زده نیست و شربت افرا شیرین کننده است.

در حالی که این “مشکلات” وقتی من گاهی اوقات آنها را می خورم اهمیت چندانی ندارند ، آنقدر آنها را دوست دارم که می خواهم آنها را یک یا دو بار در هفته بیشتر بخورم.

بنابراین ، من دستور آسان نیش انرژی را در زیر اختراع کردم که برای هضم و متابولیسم من بهتر عمل می کند.

میوه خالص شیرین کننده اصلی بدون افزودن شکر است.

همچنین ، کره گردو خیس شده / جوانه می زند (می توانید خودتان آن را تهیه کنید یا از اینجا بخرید) ، که به نظر من باعث راحت تر شدن هضم غذا می شود. همچنین اطمینان حاصل می کند که تمام مواد مغذی به طور مطلوب جذب می شوند.

من از مخلوط بادام-گردو-پیکان برای این دستور العمل خاص در زیر استفاده کردم. از طعمی که مناسب طعم و مزه شماست استفاده کنید و رژیم غذایی به بهترین وجه نیاز دارد!

در کنار کره آجیل ، به شما توصیه می کنم از خرما پوره شده (خمیر خرما) به عنوان شیرین کننده استفاده کنید. می توانید خودتان آن را تهیه کنید یا از اینجا بخرید. اگر تصمیم دارید آن را امتحان کنید ، از کد کوپن استفاده کنید خانه سالم برای دریافت 15 discount تخفیف در اولین سفارش و کد کوپن خود casanova2 برای 5٪ تخفیف برای همه سفارشات.

این شامل چند ماده اختیاری است که باید در دستور العمل اصلی در نظر گرفته شود. اگر “افزودنی” اضافی دیگری دارید که به نظر می رسد بسیار خوشمزه است ، لطفاً در نظرات شرکت کنید!

یکی دو مورد از این گازها بعد از تمرین فوق العاده است!

5 نیش انرژی لازم

دستور العمل آسان برای میان وعده های انرژی زا که تنها با پنج ماده کامل و شیرین همراه با پوره میوه و بدون شکر اضافه شده تهیه شده است.

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در یک فنجان شیشه ای بزرگ مخلوط کنید. دست هایم را به آرامی با روغن نارگیل روغن می زنم و به جای استفاده از میکسر ، مواد را با دست ورز می دهم.

  2. خمیر را به توپ های کوچکی با ضخامت حدود 1 اینچ بکشید. نکته: برای اینکه توپ ها بسیار سریع شوند ، مقدار کمی خمیر بردارید و آن را دور کف دست بچرخانید … هر توپ چند ثانیه طول می کشد و کاملا گرد می شوند!

  3. هنگامی که تمام کیک به شکل گلوله در آمد ، در صورت تمایل کمی دارچین تازه آسیاب شده بپاشید.

  4. در یخچال در ظرف دربسته نگهداری کنید. آنها چندین هفته به طول انجامید.

نکات دستور العمل

من دارچین را به عنوان یک ماده اختیاری بسیار توصیه می کنم زیرا طعم را بهبود می بخشد.

حقایق تغذیه ای

5 نیش انرژی لازم

مقدار در هر وعده (1 کره)

کالری 70
کالری از چربی 27

٪ ارزش روزانه *

چاق 3 گرم

کربوهیدرات ها 10 گرم

2.5 گرم فیبر10٪

پروتئین 1 گرم

* درصد ارزش روزانه بر اساس رژیم 2000 کالری است.

دیدگاهتان را بنویسید