۵ دلیل برای امتحان HIIT (تمرین تناوبی با شدت بالا)


تمرینات HIIT این روزها رایج است و دلیل خوبی هم دارد! نشان داده شده است که HIIT به شما کمک می کند وزن بیشتری را در مدت زمان کمتری نسبت به تمرینات هوازی کم تحرک و کم تحرک کاهش دهید. همچنین یک راه عالی برای بهبود سلامت قلب و عروق شما است. HIIT نه تنها در فضای باز انجام می شود، بلکه می توان آن را در خانه یا در باشگاه نیز انجام داد! شما اصلاً به هیچ وسیله ای نیاز ندارید – فقط خودتان و کمی فضا. در نهایت، به دلیل شدت این نوع ورزش، بسیاری از افراد با هجوم طبیعی اندورفین مواجه می شوند که آنها را حتی بیشتر اعتیاد آور می کند!

۱. HIIT به شما کمک می کند کالری بیشتری را در زمان کمتری بسوزانید

بهترین چیز در مورد تمرینات HIIT این است که به شما کمک می کند در زمان کمتری چربی بسوزانید. تمرینات هوازی سریع و کوتاه و به دنبال آن دوره‌های استراحت انجام خواهید داد، بنابراین ماهیچه‌های شما حتی پس از خروج از باشگاه انرژی (کالری) مصرف می‌کنند!

۲. این یک راه عالی برای بهبود سلامت قلب و عروق شما است

تمرینات HIIT یک راه عالی برای بهبود سلامت قلب و عروق و استقامت به دلیل راش های شدید قلبی است.

همچنین یک استراتژی موثر برای افزایش VO2 max (حداکثر مقدار اکسیژنی که در دقیقه می توان استفاده کرد) است. ضربان قلب شما در این دوره های کوتاه به اوج خود می رسد، بنابراین به سرعت کالری می سوزانید!

۳. می توانید این کار را در هر مکانی انجام دهید – در خانه، خارج از منزل، یا حتی در باشگاه!

یکی از بهترین چیزها در مورد تمرینات HIIT این است که می توانید آنها را در هر جایی انجام دهید! شما به هیچ وسیله ای نیاز ندارید، فقط به یک جفت کفش مناسب برای پیاده روی یا دویدن نیاز دارید. اگر زمستان برای پیاده روی در بیرون از خانه خیلی سرد است، سعی کنید تمرینات هوازی را در داخل خانه با دوچرخه ورزشی انجام دهید. شما همچنین می توانید با استفاده از چیزی به سادگی پله ها در خانه ورزش کنید!

همچنین می توانید تمرینات HIIT را در باشگاه انجام دهید، به طور متناوب بین پارو زدن و دویدن روی تردمیل. فقط مطمئن شوید که فضای کافی دارید! HIIT را می توان در فضای باز نیز انجام داد، بنابراین پوشیدن لباس هایی که حرکت شما را محدود نمی کند نیز مهم است!

۴. استقامت و قدرت عضلانی را بهبود می بخشد

استقامت عضلانی برای حفظ یک بدن سالم و سبک زندگی مهم است. تمرینات HIIT به بهبود هر دو کمک می کند و به شما کمک می کند در طول روز فعال بمانید!

نشان داده شده است که HIIT ظرفیت بی‌هوازی را نیز افزایش می‌دهد، بنابراین عضلات شما می‌توانند بدون احساس خستگی یا خستگی بیشتر از قبل به خود فشار بیاورند.

۵. شدت تمرینات HIIT به شما ترشح طبیعی اندورفین می دهد که اعتیاد آور است!

دلیل نهایی برای انجام تمرینات HIIT، هجوم طبیعی اندورفین است که بعد از تمرین دریافت می کنید!

با این تمرینات قلبی سریع و شدید، راه خود را به سوی یک زندگی سالم‌تر تمرین کنید. شما به هیچ وسیله ای نیاز ندارید یا حتی اگر هوا سرد است به بیرون بروید! برای یک چالش اضافی، فشارهای فشار روی زانوهای خود را نیز امتحان کنید.

اگر به دنبال باشگاهی در منطقه خود هستید که بتوانید تمرینات HIIT خود را در آنجا شروع کنید، امروز با مراجعه به وب سایت ما www.fitnessfor10.com، Fitness For 10 را بررسی کنید. باشگاه های بدنسازی ما انواع تجهیزات کاردیو و قدرتی را ارائه می دهند تا بتوانید هر زمان که بخواهید یک تمرین عالی HIIT داشته باشید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر