۱۰ بهترین دستگاه قایقرانی سالن بدنسازی خانگی در سال ۲۰۲۲ به گفته کارشناسان


وقت آن است که خود را با سلامتی بهتر توصیف کنید.

به عنوان یک وسیله جذاب و ترکیبی از کاردیو و قدرت، دستگاه های قایقرانی برای تناسب اندام کامل ایده آل هستند.

و حق با اوست. در حالی که معمولاً فکر می‌کنید دوچرخه‌های ورزشی و دستگاه‌های بیضوی در خط مقدم هر باشگاه‌سازی قرار دارند، دستگاه‌های پارویی الماس هستند، به‌خصوص اگر می‌خواهید روی افزایش سطح استقامت خود تمرکز کنید و در یک تمرین همه‌جانبه غوطه‌ور شوید.

از آنجایی که ماشین‌های قایقرانی قطعاً سرمایه‌گذاری در ورزشگاه خانگی شما هستند – درست مانند تردمیل – مهم است که بدانید چه ویژگی‌هایی ارزش در نظر گرفتن دارند و چگونه به درستی پارویی بزنید. پیش از این، با کارشناسان حرفه‌ای کایاک‌سواری مشورت کردیم تا نکات و نکات مربوط به کایاک را توضیح دهیم – از برخی از ماشین‌های باکیفیت که آنها توصیه می‌کنند تا نحوه عملکرد صحیح تجهیزات.

مزایای استفاده از دستگاه قایقرانی چیست؟

آنی مولگرو، موسس مربی CityRow، به این روزنامه گفت: «روئینگ تناسب اندام قلبی عروقی و همچنین قدرت و تحرک عمومی شما را بهبود می بخشد، به ویژه در ناحیه باسن، زیرا حرکت اولیه سکته مغزی گسترش از طریق پاها و باسن است. استفاده از دستگاه قایقرانی به شما این امکان را می دهد که یک تمرین ورزشی با شدت بالا برای کل بدن (کالری سوزی زیاد!) انجام دهید که تاثیر کمی نیز دارد و خطر آسیب را کاهش می دهد.

علاوه بر این، به گفته مولگرو، قایقرانی نیرویی را که سایر تمرینات قلبی به مفاصل وارد می کنند، از بین می برد و آن را به یکی از بهترین، اگر نگوییم بهترین، تجهیزات قلبی تبدیل می کند.

دستگاه قایقرانی با چه عضلاتی کار می کند؟

قایقرانی از ۸۶ درصد عضلات بدن شما استفاده می کند؛ این یک تمرین تمام بدن است که از تمام گروه های عضلانی اصلی از جمله سینه، پشت، شانه ها، بازوها و مهمتر از همه پاها و باسن شما استفاده می کند که باعث کالری سوزی و چربی سوزی می شود. مولگرو می افزاید: ماشین قاتل. “به یاد داشته باشید که بزرگترین گروه های عضلانی شما بیشترین انرژی را برای انجام وظایف خود مصرف می کنند – با قسمت شیری حرکت پارویی ۹۰٪ پاها و باسن. [with] با هر ضربه، ذخایر انرژی خود را به حداکثر می رسانید! “

نحوه استفاده صحیح از دستگاه قایقرانی

نانسی سیلر، مربی سطح ۲ USRowing و مربی UCanRow2 که ۱۹ سال تجربه حرفه‌ای در قایقرانی دارد، به روزنامه گفتند: «سکته پارویی یک فرآیند چهار قسمتی است: ضبط، هدایت، رها کردن (یا خاتمه) و بازیابی.

در زیر، او راهنمای ساده ای در مورد نحوه استفاده از ماشین قایقرانی را برجسته می کند:

  • او مرا گرفت: این جایی است که صندلی تا آخر با زانوهای خمیده، بازوها صاف به جلو است. اگر در یک قایق هستید، تیغه های شما برای ضربه زدن به آب «برمی خیزند» (در داخل آب می افتند).
  • رهبری: این تنها مرحله سکته مغزی است که در آن انرژی صرف می شود. از حالت پیکاپ، پاها با فشار دادن پاشنه ها با پاها صاف و بازوها خم شده درگیر می شوند.
  • ویرایش / پایان: پاها صاف هستند و دست ها با دست خم می شوند تا دسته را وارد بدن کنند. او می افزاید: «من دوست دارم از این مرحله به عنوان «رها کردن» روی «پایان» یاد کنم، زیرا کلمه «پایان» تمایل دارد مردم را در اینجا مکث کند و نباید در حرکت پارو زدن مکثی وجود داشته باشد.
  • بهبود: این مرحله ای است که شما اجازه می دهید مرحله رهبری کار خود را انجام دهد. دوره استراحت است. بدن شما با بازوهای صاف تنظیم می شود و زانوها شروع به خم شدن می کنند، زیرا صندلی به سمت چرخ فلایویل حرکت می کند تا برای ضربه بعدی آماده شود.

پیشاپیش، بهترین ماشین‌های قایقرانی را که توسط کارشناسان ما توصیه می‌شود، همراه با ماشین‌های قایقرانی با رتبه‌بندی بالا و متناسب با بودجه پیدا کنید. و برای نکات و اطلاعات بیشتر در مورد قایقرانی، حتماً سؤالات متداول گسترده و با پشتیبانی متخصصین در انتهای این راهنما را بررسی کنید.

دستگاه قایقرانی داخلی Concept2 Model D

Saylor گفت: «اگر می‌خواهید رقابتی باشید، صفحه Concept2 برای ضبط و ردیابی زمان‌های شما قابل قبول نیست و استاندارد صنعت است.

این قایقران مورد تحسین منتقدان دارای ردیابی عملکرد چشمگیر از طریق صفحه نمایش، زیرپایی های قابل تنظیم و دسته ای ارگونومیک برای استفاده آسان از دنده های بیش از ۱۰۰۰ دلار است.


پتانسیومتر عملکرد WaterRower با SmartRow

سیلور گفت: «WaterRower قطعه‌ای از تجهیزات زیبا است، زیرا از چوب ساخته شده است و زمانی که از آن استفاده نمی‌شود، ایستاده است.

حتما به خاطر داشته باشید که پاسخ صفحه نمایش کمی کندتر از Concept2 است، اگرچه مخزن آب مقاومت بیشتری به تمرین شما می بخشد.


کایاک سواری

وارد Hydrow شوید، یک قایقران با کارایی بالا که دارای صفحه نمایش HD باورنکردنی است، یک برنامه جفت شده برای اندازه گیری پیشرفت و ضربان قلب شما به اضافه یک سیستم ۱۰ حلقه برای کشیدن و دویدن بدون زحمت. همچنین، در سالن بدنسازی خانگی شما فوق العاده شیک به نظر می رسد و یک دستگاه پارویی با کیفیت ایده آل برای استفاده مداوم است، چه مبتدی یا یک مربی پیشرفته.


تاب خوردن با قدرت 10 پارو

Teeter Power10 Rower به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین قایق‌رانان در جستجو، دستگاه پاروزنی بیضوی هیبریدی است که نمی‌دانستید به آن نیاز دارید. با مقاومت دو طرفه، عضله بیشتری نسبت به یک پاروزن معمولی با قیمت نسبتاً یکسانی درگیر خواهید کرد.


ماشین قایقرانی و تناسب اندام مغناطیسی Sunny Health

نه، قایقرانان مجبور نیستند با قیمت بلیط بالا بیایند. دستگاه قایقرانی مغناطیسی Sunny Health & Fitness بهترین دستگاه قایقرانی ارزان قیمت است که شامل صفحه نمایش LCD، پدال های پایی راحت و بدون لغزش و ۱۶ سطح تنش برای سفارشی کردن تمرینات شما می باشد.


پیست نوردیک RW500 قایقرانی

به عنوان یک برند پیشرو تردمیل، تعجبی ندارد که NordicTrack در حال برش است. RW500 Rower در حال حاضر کمتر از ۱۰۰۰ دلار است و دارای یک صندلی فوق‌العاده راحت، پدال‌های چرخان بزرگ با تسمه‌های پایی نایلونی قابل تنظیم و یک صفحه نمایش زیبا است که کل ضربه، مسافت و موارد دیگر را برجسته می‌کند.


دستگاه قایقرانی آب Snode با برنامه آموزشی مربی بلوتوث Led

همه ما در مورد ماشین قایقرانی آب اسنود صحبت می کنیم زیرا دارای یک جامعه مجازی است که شما را تشویق می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید و طبق کارشناسانی که با آنها صحبت کردیم، اساساً بی بدیل است. این مدل با یک برنامه تمرینی هدایت شده توسط مربی و یک صفحه نمایش شگفت انگیز ارائه می شود که شما را برای تمرین قایقرانی تمام بدن تشویق می کند.


پاروزن آرگاتا

پارویی چوبی، ارگاتا یک مدل فوق العاده است که در سالن بدنسازی منزل شما تیز و کلاسیک به نظر می رسد. قابل توجه است که تمرینات مبتنی بر بازی چالش‌های سرگرم‌کننده‌ای را برای روال تناسب اندام شما فراهم می‌کنند در حالی که صفحه لمسی دیجیتال باعث می‌شود جلسه تعریق شما ساده‌تر شود.


پارو زدن تاشو را تمرین کنید

اگر در فضای تنگ تمرین می کنید، به تخته پارویی تاشو مارسی نگاه نکنید. تاشو است (که ما آن را دوست داریم) و هنوز هم تمام ویژگی های ضروری که برای بهره مندی از مزایای کایاک سواری نیاز دارید را دارد.


Joroto ماشین قایقرانی مغناطیسی

دستگاه پارویی مغناطیسی مدرن و مقرون به صرفه Joroto دارای یک صفحه نمایش LCD باشکوه است و با وزنه تعادل آلومینیومی با کیفیت بالا ساخته شده است که اگر می خواهید یک ردیف نرم و یک تمرین آرام داشته باشید، عالی است. علاوه بر این، می‌توانید دستگاه را برای ذخیره‌سازی فضا بایستید.


تمام سوالات شما در مورد کایاک سواری، توسط قایقرانان حرفه ای توضیح داده شده است

بهترین دستگاه های قایقرانی

آیا قایقرانی یک تمرین شدید محسوب می شود؟

مولگرو گفت: “بله، قایقرانی یک تمرین قلبی و قدرتی است که از قدرت مقاومتی برای ساخت عضله استفاده می کند.” مقاومت در آب [rowers] علاوه بر تلاشی که قایقران برای سکته مغزی انجام می دهد، حس طبیعی تری از مقاومت را ایجاد می کند و به شما کمک می کند قوی تر و سریع تر شوید. “

بهترین راه پارو زدن برای جلوگیری از آسیب دیدگی چیست؟

به گفته سایلر، “فرم و استایل خوب” در کنار “شناخت محدودیت های خود” برای جلوگیری از آسیب مهم است.

مولگرو می افزاید: «وقتی تکنیک خود را به پایان رساندید، می توانید با شدت بیشتری کار کنید. با توجه به ماهیت کم ضربه بودن دستگاه قایقرانی، خطر استرس روی مفاصل در مقایسه با سایر اشکال کاردیو مانند دویدن و چرخش بسیار کمتر است.

بهترین تمرینات قایقرانی برای مبتدیان چیست؟

مولگرو توصیه می‌کند: «مبتدی‌ها می‌توانند روی فرم خود و با دوره‌های کوتاه پارو زدن شروع کنند تا احساسی نسبت به ماشین و حرکت پیدا کنند. می‌توانید با آزمایش میزان مقاومت و سکته مختلف راه خود را ادامه دهید تا بهترین کار را برای شما پیدا کنید.

بهترین تمرینات قایقرانی برای ورزشکاران پیشرفته چیست؟

مولگرو گفت: «پروازان پیشرفته بودن به این معنی است که می‌توانید هم در میزان سکته و هم در زمان‌های تقسیم خود ثابت باشید. بنابراین، بهترین تمرینات قایقرانی سطح پیشرفته آنهایی هستند که برای مدت زمان طولانی تری به شدت بیشتری نیاز دارند.

در دستگاه قایقرانی به دنبال چه چیزی باشم؟

Saylor توصیه می کند: “اگر هدف شما رقابتی بودن است، صفحه نمایش کلیدی است.”

مولگرو می افزاید: «صندلی روکش دار راحتی بیشتری را در حین ورزش فراهم می کند، و قابلیت تاشو برای کسانی که در فضاهای کوچکتر زندگی می کنند برای ایستادن و نگهداری ضروری است». قایقران با چرخ آب تجربه پارو زدن روی آب را شبیه سازی می کند و حس طبیعی و ارگانیک تری به شما می دهد.

چند بار باید پارو بزنم؟ آیا باید هر روز پارو بزنم؟

مولگرو گفت: “برای احساس و دیدن نتایج، باید با انجام حداقل ۳۰ دقیقه دو تا چهار بار در هفته، در تمرینات قایقرانی خود ثابت قدم باشید.” “روئینگ را می توان روزانه بسته به شدت پارو زدن انجام داد (و اهداف خاص شما ممکن است شما را مجبور به پارو زدن روزانه کند)، اما برای بهره مندی از تمام مزایای آن لازم نیست این کار را روزانه انجام دهید.”

علاوه بر این، مولگرو توضیح داد که دو بار در هفته برای ماه‌ها در یک زمان، بهتر از تصادف بعد از هفت بار در هفته برای چند هفته است.

آیا می توانم با قایقرانی وزن کم کنم؟

مولگرو گفت: «مانند تمام ورزش‌های کالری‌سوز، قایقرانی می‌تواند منجر به کاهش وزن شود، اگر به عنوان بخشی از یک سبک زندگی سالم باشد. “با ثبات، نه تنها وزن کم می کنید، بلکه مقاومت در برابر قایقرانی به شما کمک می کند تا عضلات را در سراسر بدن خود توسعه دهید. برای اینکه بهترین احساس را داشته باشید، به یک روال هفتگی متنوع که شامل پارو زدن و همچنین تمرینات قدرتی و حرکتی است، پایبند باشید.”


برای مطالب بیشتر، خرید نیویورک پست را بررسی کنید



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر