ژاکت چرمی در خودت. | فیتنس اتصال


با طولانی شدن روزها و غروب زودهنگام خورشید، دیگر نیازی به مقابله با اثرات شدید آن بر روی پوست خود ندارید. پاییز بهترین زمان از سال برای مراقبت بیشتر از پوست است. ساده ترین راه برای انجام این کار با مرطوب کننده های فانتزی نیست، بلکه ورزش منظم است! ممکن است تکان دهنده به نظر برسد، اما ما به این می پردازیم که چرا ورزش برای پوست شما عالی است.

وقت گرفتن پوست است

برای کسی که این را می‌خواند، شوکه کننده نیست که این تمرین برای شما خوب است (به همه چیزهایی که ما داریم را ببینید وبلاگ نویسی). این می تواند سلامت قلب را بهبود بخشد، فشار خون را کاهش دهد، و به مبارزه با افسردگی کمک کند، همراه با فواید شگفت انگیز بی شمار دیگری هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی.

فایده دیگر؟ ورزش به سلامت پوست شما کمک می کند!

پوست شما بزرگترین عضو بدن شماست و کارهای بزرگی برای شما انجام می دهد مانند:

  • دمای بدن را تنظیم می کند
  • یک سد ضد آب برای بدن ما فراهم می کند
  • به ما این امکان را می دهد که احساس گرما و سرما کنیم
  • از سموم و میکروب ها محافظت می کند
  • از شما در برابر آفتاب محافظت می کند

سلامت، درخشان و قوی نگه داشتن پوست از طریق ورزش، تضمین می کند که بقیه بدن در بهترین حالت خود عمل می کند.

تصویر 1

شما کاملا پوست دارید

بیایید به اصل موضوع بپردازیم و توضیح دهیم که چرا ورزش برای پوست سالم بسیار مهم است. اول از همه، ورزش پوست شما را تمیز می کند! به افزایش جریان خون در سراسر بدن کمک می کند. این به نوبه خود سلول های شما را تغذیه می کند تا پوست شما شاداب بماند. جریان خون همچنین به دور نگه داشتن مواد مضر از پوست شما از جمله رادیکال های آزاد و سایر مواد زائد میکروبی کمک می کند.

دوم اینکه به کاهش استرس کمک می کند. در حالی که ممکن است فکر کنیم این فقط یک مزیت ذهنی است، اما مطالعات نشان داده‌اند که افزایش میزان استرس نیز عواقب منفی برای پوست شما دارد، از جمله افزایش آکنه و چین و چروک. با ورزش، استرس را کاهش می دهید که می تواند به رفع مشکلات پوستی کمک کند!

سوم، ما می دانیم که میتوکندری ها نیروگاه سلول هستند و بیشتر پوست شما را تشکیل می دهند. با افزایش سن، میتوکندری ها شروع به تجزیه شدن می کنند که باعث می شود پیرتر به نظر برسید. ثابت شده است که ورزش به توقف این تغییرات کمک می کند و به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید. (و بیایید واقعی باشیم، اگر ورزش کنید، همچنین احساس جوانی خواهید کرد.)

چهارم اینکه قبلاً به فواید خواب اشاره کردیم مقالات. با ورزش منظم، شبانه بهتر استراحت می کنید و قند خون خود را کاهش می دهید که مستقیماً بر پیری پوست تأثیر می گذارد. یک خواب کامل ۷ تا ۹ ساعته برای داشتن پوستی بهتر ایده آل است.

گوشتی

بدن، ذهن و اکنون پوست. تقریبا هیچ چیزی وجود ندارد که ورزش نتواند به شما کمک کند. این ماه، ماه ملی پوست سالم است، بنابراین به طبیعی ترین راه از پوست خود مراقبت کنید: با ورزش! اگر می‌خواهید آن را مخلوط کنید یا یک روال جدید را امتحان کنید، با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید یا برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. راهنمای بدنسازی رایگان. ما می توانیم در کوتاه ترین زمان به سلامت پوست شما کمک کنیم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر