هرگز تسلیم نشو، هرگز تسلیم نشو


ThingMu

مثبت باشید، و همانطور که می دانید، بهترین ها هنوز در راه است. – آتینگ مو، المپیک ۲۰۲۱ توکیو، برنده مدال طلای ۸۰۰ متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است، اما به قول معروف “خیلی کار برای انجام دادن و زمان کمی وجود دارد.” با تمام این گفته ها، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم شماست. فراموش نکنید که حتی ورزش سبک نیز می تواند انرژی لازم برای گذراندن روز و قوی ماندن را به شما بدهد.

آب (هندوانه) انجام دهید؟

این ماه روز ملی هندوانه بود و هندوانه به غیر از اینکه بهترین غذای تابستانی برای روزهای گرم است، فواید زیادی برای سلامتی نیز دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نام آن پیداست، هندوانه حاوی ۹۲ درصد آب است!

سلامت روده را ارتقا می دهد – پر از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب رگ ها کمک کنند.

مواد مغذی را فراهم می کند – سرشار از ویتامین های A و C همراه با پتاسیم و سایر مواد معدنی است!

درد عضلانی را کاهش می دهد – ال سیترولین موجود در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

هندوانه اکستریم dotFIT™ نوشیدنی ریکاوری

برش بازیابی هندوانه ویتکو 1

عناصر

۲ فنجان تکه های هندوانه یخ زده، بدون هسته، به مکعب های ۱ اینچی بریده شده

۱ پیمانه بستنی dotFIT™ آمینو XXXL – هندوانه

۱ فنجان توت فرنگی منجمد

شیر جو دو سر ۱ فنجان

۲ قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

۱ فنجان یخ (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن اضافه کنید
  2. حتی یکنواخت مخلوط کنید
  3. در شیشه بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: توت فرنگی ها را با آناناس، زغال اخته، موز یا هر میوه مورد علاقه تان جایگزین کنید تا طعم آن با هم ترکیب شود!

همه دسته ها گنجانده شده است

کلاس های گروهی فرصتی عالی برای سلامتی و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک قایق هستند. کلاس های گروهی همراه با فرمت و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما اضافه می کند.

دسته بندی گروه نیز:

  • شما را مسئول کند.
  • ثابت بمان.
  • به شما کمک کند دوستان پیدا کنید.
  • افزایش کاهش وزن.
  • سرگرم کننده است!

برخی از کلاس های گروهی که باید در سالن های بدنسازی ما در نظر بگیرید:

BODYPUMP™

پمپ بدنه FITCO

به سرعت اندامی باریک، خوش فرم و متناسب داشته باشید. با استفاده از وزنه های سبک تر با تکرارهای بیشتر، تمرین کامل بدن را به دست می آورید. با تنظیم روال به تکان دادن و تشویق مربیان خبره، به دستاوردهای بیشتری در گروه خواهید رسید و تشنه بازگشت به کارهای بیشتر خواهید بود.

مربی قهرمانان HIIT

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است، منظور ما این است که با یک سری حرکات چالش برانگیز که شما را عرق کرده و قلب شما را تند می کند، شما را در فرم بزرگی قرار می دهد. این یک کلاس شدید از تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد، اینطور نیست؟

دوچرخه سواری

دامنه کوه و همه چیز را با کلاس دوچرخه سواری آرامش بخش ما ببینید. کلاس انفوزیون پا، سوختگی چهارگانه و اکستنشن ریه باعث شادی و نشاط سیستم قلبی عروقی شما می شود. ایجاد استقامت فوق العاده، پاهای خود را دراز کنید و به آب شدن کالری ها نگاه کنید.

به دسته گروه بپیوندید

اعضای انگیزشی

چیزهای زیادی در مورد [email protected] در اینستاگرام وجود دارد. او نه تنها رکورددار دو و میدانی ۵ برابری است، بلکه نگاهش به زندگی و نقل قول های انگیزشی ما را وادار می کند او را تحت فشار قرار دهیم. خودمان

او خود را از طریق تمرینات شدید نشان می دهد، اما جوایزی را نیز برای شکل دادن مشتاقانه به سفال به دست آورده است. به عنوان یک مدل لباس ورزشی و لباس ورزشی شدید، اعتقاد او چیزی است که او را به بهترین بودن، بهترین زندگی کردن و همیشه مثبت نگه می دارد.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی عشق می ورزی و می خندی. زندگی زیبایی داری.”

بروید و این عضو الهام بخش، مخرب و گرانش را در اینستاگرام دنبال کنید @karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا کردند، آن را جابجا کردند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر – یا شدیدتر از یک جلسه یوگا خوب باشد. ما در اینستاگرام [email protected] را برای دایره یوگای پویا که به اطراف کشیده می‌شود و تعادل را به ارمغان می‌آورد، معرفی می‌کنیم. برخی از حرکات فواید شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارند.

چین های رو به جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا استفاده از چین های جلویی است. ژستی که می توانید در هر جایی انجام دهید، به گسترش کل پشت از سر تا پاشنه کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

بازکننده های لگن:

انجام تمرینات باز کردن لگن در طول یوگا نه تنها به سفت شدن باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند، بلکه به بهبود دامنه کلی حرکت و گردش خون بدن نیز کمک می کند. به ایجاد یک تغییر انرژی در بدن کمک می کند که استرس ذخیره شده را آزاد می کند.

خم شدن پشت:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن به پشت کامل شود. این ژست آسان به بهبود وضعیت بدن، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً @cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید تا حلقه های بیشتری را بیابید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش های تابستان شروع به درخشیدن می کنند و از افق محو می شوند. اگر همه چیز خراب شد، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما اینجا هستید. شما با پشتکار و هرگز تسلیم نشدن همه چیز را برای رسیدن به جایی که امروز هستید، زیر پا گذاشته اید. به گفته همه در تناسب اندام اتصال، این قدرت واقعی است. ادامه بده شما الهام بخش همه ما هستید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر