قبل از ورزش بدن خود را گرم کنید


قبل از ورزش، گرم کردن بدن برای جلوگیری از مواردی مانند عضلات سفت و آسیب دیدگی و بهبود فواید ورزش ضروری است. اگر تازه ورزش می کنید یا به ایده های جدیدی برای روتین گرم کردن خود نیاز دارید، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کن

سفت کردن عضلات قبل از تمرین ضروری است، صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید. برخی از حرکات کششی شامل ژست کودک، چرخش ستون فقرات در حالت نشسته، کشش ساق پا و ران است و برخی از تمرینات یوگا برای گرم کردن بدن عالی هستند. حرکات کششی مانع از کشیدگی عضلات شما می شود و عضلات را به کار می اندازد، بنابراین شما آماده ورزش هستید.

دل گرم کن

اگر دونده هستید، ممکن است بدانید که نباید قبل از گرم کردن، مستقیماً به مسافت طولانی بپرید. گرم کردن هوازی لازم نیست گسترده باشد، اما همچنان مهم است. دویدن در محل، قدم زدن کوتاه قبل از آن، یا انجام جک های پرش، قلب شما را به حرکت در می آورد و برای سرعت بعدی آماده می شود. همچنین کشش عضلات از قبل مهم است، بنابراین کشش های ذکر شده در بالا را قبل از شروع کاردیو انجام دهید.

غذا و نوشیدنی قبل از ورزش

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند، اما آنچه مصرف می کنید برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن تمرین ضروری است. سعی کنید از قبل یک وعده غذایی سنگین نخورید – تنقلاتی مانند موز یا آب میوه به شما انرژی کافی برای تکمیل تمرینات بدون ایجاد بیماری می دهد. وقتی صحبت از نوشیدنی ها می شود، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. همچنین دوری از آب زیاد و دور نگه داشتن آن بعد از تمرین مفید خواهد بود. با کمال تعجب، نوشیدن قهوه قبل از رفتن به باشگاه یک چیز عالی است. این به شما انرژی می دهد و بدن شما را مجبور می کند تا در طول ورزش چربی بیشتری بسوزاند.

یوگا

همانطور که قبلا ذکر شد، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن شما است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت برای تمرینات شما مفید خواهد بود. چه قبل از تمرین یک جلسه کوتاه یوگا انجام دهید یا یک کلاس یوگا به عنوان تمرین انجام دهید، بدن شما را برای رشد و قدرت آماده می کند. سعی کنید با یکی از دوستانتان به کلاس یوگا بپیوندید، یا چند ویدیو را به صورت آنلاین جستجو کنید تا چند ژست ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

دسترسی به فردی که برای مدت طولانی ورزش می کند به شما این مزیت را می دهد که در مورد فواید گرم کردن بدن بیشتر بدانید. سعی کنید به باشگاه بروید و یک فرد مورد اعتماد را پیدا کنید که می تواند در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن شما توصیه کند. پیوستن به باشگاه یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به شما کمک می‌کند تا تکنیک خود را یاد بگیرید و همچنین شما را مسئول سفر تمرینی خود نگه می‌دارد.

اگر به دنبال یک باشگاه ورزشی هستید تا بتوانید تناسب اندام بمانید یا به اهداف خود برسید، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا یک باشگاه ورزشی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر