رژیم غذایی 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت باعث کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی شدید نمی کنید. در همه رژیم ها ، نکته مهم این است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم 15 روزه کاهش وزن کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و توصیه های مناسب می تواند تأثیر زیادی در رژیم کاهش وزن داشته باشد ، همچنین باید سلامت و نیازهای بدن برآورده شود. سپس رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم که می تواند وزن را از 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را از 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند میل کنید. توجه به این رژیم برای خوردن صبحانه ضروری است.

برای ناهار ، توصیه می شود مقداری اسفناج پخته با یک گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ، ابتدا مقداری کاهو را با آب لیمو ترش سرو کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. ما اصرار داریم که نباید بلافاصله بعد از شام بخوابید ، که می تواند باعث مشکلات گوارشی و حتی چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

این کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در وعده غذایی پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس 10 ورق سوسیس مرغ را سرو کنید.

برای شام مشابه روز اول از کاهو ، سرکه لیمو و تخمه کدو استفاده کنید.

تعدادی صورتی

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما میل کنید.

هنگام ناهار ، ابتدا مقداری کاهو بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذاهای خوب بجوید ، بنابراین اشتها کاهش می یابد.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو برای شام سرو کنید.

روز چهارم

هنگام صبحانه ، همان کار را انجام دهید که روز اول انجام داده است ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

در وعده ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی برای خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج استفاده کرد.

در وعده شام ​​ابتدا بوران اسفناج بخورید. توصیه می شود شام را در ابتدای شب درست کنید و بعد از یک ساعت صرف شام ، کمی هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

در روز پنجم

صبحانه را به عنوان روز چهارم آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس فقط بوران کدو بخورید.

روز ششم

صبحانه این روز را مانند سومین روز رژیم کاهش وزن آماده کرده و از آن لذت ببرید.

در روز دوم یک وعده غذایی مشابه را انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را همانند شب قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه را با یک فنجان شکر و یک تکه نان تست میل کنید.

برای ناهار به ترتیب از کاهو ، یک ورق سوسیس و یک اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت پس از خوردن شام ، توصیه می شود مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه در این روز شبیه روز اول رژیم کاهش وزن است.

ناهار مشابهی را در روز سوم بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین سالاد کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید از میوه های زیادی استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه به آرامی جدا کنید و سپس نیمی از سینه مرغ را ترجیحاً روی گریل سرو کنید.

برای شام ، سالاد کاهو را با خیار ، گوجه فرنگی ، آبلیمو سرکه تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در وعده صبحانه نیز همانند روز اول عمل کنید ، به جز یک تکه نان تست اضافه کنید.

در وعده ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج خورد.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس برای شام استفاده می شود و در پایان کدو بوران مورد نظر است.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

برای ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم کاهش وزن دارای 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز از آن به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود رژیم غذایی را به مدت 15 روز قبل و بعد از استفاده معمول از غذا رعایت کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و از همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال استفاده کرد. اگر پس از ماه ها کاهش وزن فقط 2 پوند وزن اضافه کرده اید ، فقط باید به مدت 3 روز به رژیم غذایی بازگردید.

رژیم نگهداری از رژیم لاغری کانادا

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس کمی اسفناج بوران اضافه کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

کافی است یک فنجان چای را با یک تکه نان تست و عسل برای صبحانه میل کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ماریناد ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد یک تکه میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید