تمرین برای کاهش وزن جانبی با 10 روش عملی


از دست دادن چربی شکم و لگن برای همه ما یک چالش بزرگ است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمریناتی را برای کاهش وزن در پهلوها انتخاب کنند ، مانند حرکت کرانچ و سایر حرکات شکمی که ماهیچه مایل کمر را به سمت راست هدایت می کند. چربی را در ناحیه کناری آب کنید و کمربند باریک تری داشته باشید. برخی افراد ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات متعدد در لاغر شدن پهلوها مثر نیست.

ورزش راهی موثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید همه نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و شیوه زندگی سالم همه با هم به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای لاغری پهلو و شکم مثر نیستند. در این مقاله برخی از تمرینات برای کاهش وزن در پهلوها معرفی شده است که بسیار مثر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که ورزش صحیح بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای انجام پلانک کناری ، به پهلو و روی یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را بکشید به طوری که از بالای شانه ها تا پاها خط مستقیم ایجاد کنید. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و دوباره آنها را بالا بیاورید ، مطمئن شوید که باسن شما با زمین تماس پیدا نکند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید ، سپس طرف را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و جانبی

پلانک – جدول بالا

بازوها را صاف ، از شانه ها تا انگشتان خود در امتداد یک خط مستقیم روی میز بگذارید. گردن چپ و سپس گردن راست خود را به زمین خم کرده و بدن خود را در حالت میز قرار دهید. سپس دست ها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

اضلاع جانبی

خم کناری کتل بل

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. یک زنگ را در دست راست خود نگه دارید ، آن را کمی به سمت راست خم کنید و بگذارید وزن روی زمین آویزان شود. سپس سر جایش بچرخید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات لاغری

اسکات را با Kettlebell Twist Squats حرکت دهید

با هر دو دست زنگ را نگه دارید ، آرنج ها را خم کرده و بازوها را به سینه خود وصل کنید. در حالی که بدن خود را به سمت راست می چرخانید ، اسکوات را نگه دارید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

حرکت Ball Knee Drops

این حرکت همچنین به لاغر شدن پهلوها کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را صاف روی زمین قرار دهید. دستان خود را در دو طرف شانه ها قرار دهید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاهایتان در امتداد سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن خود (راست یا چپ) بیاورید ، اما شانه های خود را صاف نگه دارید بدون اینکه زانوها را پایین بیاورید. این حرکت کمک زیادی به لاغر شدن پهلوها می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید ، به طوری که حرکت نکند یا نیفتد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) برگردانید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

جنگل

حرکت چوب شکن یک تمرین نازک شدن جانبی است که به طور م worksثر کار می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. زنگ یا وزنه را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزن خود را روی پای چپ قرار دهید و تنه خود را به سمت چپ بچرخانید ، در حالی که دستان خود را به صورت مورب به بالای شانه چپ خود حرکت می دهید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست قرار دهید و وزن دست را به سمت ران راست خود حرکت دهید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این حرکت را با کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت خود را تغییر دهید.

لاغری طرف

پیچ و تاب های روسی

روی زمین دراز بکشید و زانوها را خم کرده و کف پای خود را روی زمین قرار دهید. وزنه ای را با هر دو دست نگه دارید و بازوها را به جلو بکشید. کمربند باید 45 درجه عقب نشینی کند. تنه خود را به راست بچرخانید و اجازه دهید بازوها در راستای سینه و راست و به سمت زمین قرار بگیرند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن بالاتنه پاها را محکم نگه دارید. این حرکت را در دو گروه 10 نفره انجام دهید.

چرخش روسی

حرکت پاهای لوکا مورب

به پشت دراز بکشید و صورت خود را به سمت سقف بکشید ، پاها را به هم نزدیک کرده و کاملاً از هم جدا کنید. باسن خود را کمی به سمت چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر خود قرار دهید و دست راست خود را از بدن خود بیرون بیاورید و کف دست شما رو به زمین باشد. سپس ، با کمک عضلات شکم و لگن ، پاها را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاها همیشه به سمت چپ متمایل هستند. سپس پاهای خود را به آرامی روی زمین بگذارید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

ورزش برای لاغری

حرکت تکان خوردن داخلی ران را بالا ببرید

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان شما باید رو به بالا و دست ها پشت سر شما باشد. پای راست خود را بالا بیاورید و آن را به سمت خارج بچرخانید ، در حالی که انگشتان پای شما به سمت بیرون است. با استفاده از قسمت داخلی ران ، به آرامی پای خود را به نقطه شروع برسانید. سپس با پای چپ این حرکت را در جهت مخالف انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

با ورزش پهلو را پایین بیاورید

حرکت Lucicula ponderata

برای حرکت نیاز به مانور یا وزنه دارید. به پشت دراز بکشید ، صورتتان رو به سقف باشد ، پاها را کنار هم و کشیده قرار دهید. در حالی که وزن 1 تا 2 کیلوگرم را در دست چپ خود دارید ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را در جهت بدن خود بکشید و پاها را بالا بیاورید و با زاویه 90 درجه به زانو خم شوید. هنگام حرکت ، بالاتنه خود را بپیچید. پس از بازگشت به موقعیت اولیه ، این حرکت را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

برای کاهش وزن در پهلوها ورزش کنید

آیا می توان با حلقه ورزشی وزن را به صورت جانبی کاهش داد؟

اگرچه به نظر می رسد که دایره ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از دایره به کاهش کمر و شکم کمک می کند ، اما این یک اشتباه است. کرلینگ کالری می سوزاند و می تواند به عنوان یک تمرین قدرتی انجام شود ، اما به از بین بردن چربی های اطراف باسن و شکم کمک نمی کند و یک تمرین کاهش وزن جانبی نیست.

با دوچرخه سواری به صورت جانبی کاهش دهید

دوچرخه سواری یکی از م exercisesثرترین و کاملترین تمریناتی است که اگر به خوبی انجام شود به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی و عروقی است که اگر با سرعت و شیب مناسب انجام شود به افزایش ضربان قلب کمک می کند و با این ورزش چربی سوزی و کاهش وزن حتی راحت تر اتفاق می افتد.

همچنین ، هنگام انجام دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن درگیر می شوند ، بنابراین کالری سوزی با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک تمرین م toثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن معرفی می شود و در نتیجه ، بر چربی های شکم و باسن نیز تأثیر می گذارد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن از پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

علاوه بر ورزش ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله انواع تمرینات برای کاهش وزن باسن و شکم را به شما معرفی می کنیم. همه این تمرینات و رژیم های غذایی به کاهش وزن کمک زیادی می کند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر است ، اما به یاد داشته باشید که در پیش گرفتن مسیر ورزش و رژیم غذایی نیاز به صبر زیاد و همچنین اراده قوی است.

شرکت مداریا ، تولید کننده دستگاه های لاغری با جدیدترین فناوری های روز دنیا ، در این راستا به شما کمک می کند و سریعتر لاغری جانبی را برای شما انجام می دهد.

دستگاه mCare یکی از دستگاه های لاغری شرکت Madaria است که به لاغر شدن پهلوها کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من غلتک مکش است. غلتک آسپیراسیون از تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. رول آسپیراسیون گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند برای مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید