بهترین غذای قبل از تمرین


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …

بهترین غذای قبل از تمرین

خوردن بهترین غذاها قبل از ورزش به شما کمک می کند تا بهترین نتایج و تناسب اندام را بدست آورید. در واقع شما با درست قبل از تمرین غذای خود را انتخاب کنید، برای چالش های آینده آماده شوید و تماس خود را تقویت کنید.

یک اصل کلی ایجاد تعادل بین درشت مغذی های مصرف کننده چربی ، پروتئین و کربوهیدرات است. در صورت نیاز از همه این غذاها لذت ببرید. غذاهایی که ارزش غذایی بالایی دارند قدرت بدنی را افزایش می دهند و به عملکرد بهتر ما کمک می کنند.

قبل و بعد از بدنسازی چه غذاهایی بخوریم؟

قبل از ورزش چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم؟

چه چیزی باید جلوی باشگاه بخوریم تا انرژی بگیریم تا خودمان را سیر کنیم و در عین حال به بدنمان یک میان وعده غنی بدهیم؟

سپس برنزه کننده ها یه این سوالات پاسخ دهید. با ما همراه باشید تا از این پس به راحتی وعده غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

مقرون به صرفه ترین غذاها و بهترین تمرینات قبل از بدنسازی برای بدنسازان:

  1. یک موز

موز به دلیل انرژی طبیعی شارژ معروف است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست تغذیه قبل از تمرین این است. سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. با توجه به این انتشار آهسته ، سطح انرژی شما در طول تمرین ثابت نگه داشته می شود. این بدان معناست که می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

همچنین حاوی ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل منوی “پارافین غذا” بهترین نوع است. همچنین دارای قند خون کمتری نسبت به جو دوسر معمولی است. بنابراین این غذای گرانبها را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود قرار دهید.

  1. مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذاهای قبل از تمرین برای افزایش حجم عضلات چیست؟ اگر تمرینات سختی پیش رو داریم ؛ قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتما این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین فراتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. خودتان انرا آزمایش کنید.

  1. میوه های خشک

برای یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش انرژی قبل از تمرین ، مقداری توت ، زردآلو ، انجیر و آناناس به آن اضافه کنید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که به راحتی هضم می شوند. می توانید تعداد انگشت شماری از آنها را در وعده غذایی قبل از تمرین میل کنید.

  1. نان سبوس دار

یک تکه نان سبوس دار منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با مقداری تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب نیز میان وعده پروتئینی مصرف کردن. این ترکیب یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

تغذیه قبل از تمرین

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب عالی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. این میوه سرشار از کربوهیدرات و ماست یونانی سرشار از پروتئین است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی دارای کربوهیدرات کمتر و تقریبا دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم آن نصف ماست معمولی است.

اما چرا این ترکیب با هم استفاده می شود؟ کربوهیدراتهای موجود در میوه به سرعت تجزیه شده و در حین ورزش به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند. از طرف دیگر ، پروتئین بیشتر ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها ضروری است. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

  1. جیلعضا

حتی نمی دانید قبل از ورزش چه بخورید؟ گردو یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید توده عضلانی بسازید ، پروتئین و کالری مورد نیاز خود را تأمین کنید.

آجیل برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل یا موزلی پوشیده از شکلات اجتناب کنید.

یادداشت مهم:

قبل از تمرین برنامه غذایی خود را دنبال کنید. حتماً 30 تا 90 دقیقه قبل از تمرین ، وعده غذایی و میان وعده خود را بخورید. زیرا در این صورت احساس نفخ نخواهید کرد. ۹۰ دقیقه قبل از تمرین یک وعده غذایی سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذای قبل از تمرین

بهترین غذای قبل از تمرین برای اهداف خاص

  1. قبل از ورزش چه بخوریم؟

به عنوان یک بدنساز ، سعی کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین نیاز به یک وعده غذایی سبک دارید. نه یک وعده غذایی سنگین که چاق می شود و معده را بزرگتر می کند. این وعده غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. در خود ببینید. وعده غذایی سبک شما باید شامل نسبت مساوی از پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین عبارتند از:

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون
  • خمیر گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • پروتئین ایزوله
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در تغذیه قبل از تمرین کنترل زمان مصرف و نسبت مواد مصرفی بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا انرژی داشته باشید و ماهیچه های خود را در حین ورزش تغذیه کنید. اما باید مطمئن شوید که سریع غذا می خورید و چاق نمی شوید. غذای سنگین در معده شما را در حین ورزش کند می کند.

منابع پروتئینی بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کرده و حدود یک ساعت قبل از تمرین غذا بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی لازم را برای ادامه عضله سازی داشته باشید. آیا تا به حال فکر کرده اید که چه موقع از شیک پروتئینی قبل یا بعد از تمرین استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از تمرین باشد.

آ از مربیان برنزه رژیم بگیرید کلیک.

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن خود سوخت و انرژی کافی بدهید. بدون انرژی کافی ، نمی توانید تمرینات سخت را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید بیش از حد کالری بسوزانید. بنابراین لازم است قبل از چربی سوزی بهترین غذاها را بدانید.

خوردن یک میان وعده سبک حدود نیم ساعت قبل از تمرین به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر انرژی وارد تمرین شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای تغذیه بدن قبل از تمرین چربی سوزی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از تمرین آورده شده است:

  • سسی
  • یک میوه کامل
  • یک موز با کره گردو ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با کشمش یا توت
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • یک سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت کوچک آجیل

به یاد داشته باشید که هدف شما این است که بدن خود را در حین ورزش دوباره پر کنید. انجام تمرینات قلبی با معده خالی به نتیجه دلخواه نمی انجامد. هنگامی که ابتدا تغذیه مناسب را دارید بهترین نتایج ورزشی را بدست آورید.

  1. برای کسب انرژی ، چه غذاهایی قبل از تمرین توصیه می شود؟

سطوح انرژی مناسب به شما در تمرینات کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدراتهای پیچیده برای تغذیه مناسب بدن خود استفاده کنید. برخی از مواد غذایی برای تامین انرژی عبارتند از:

  • یک موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست با گرانولا و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • عسل با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

تغذیه قبل از تمرین

  1. تنقلات مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی های منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. علاوه بر این ، اهداف آموزشی مردان و زنان یکسان نیست. زنان باید مطمئن شوند که کالری کمی دارند و در عین حال قبل از ورزش بهترین غذاها را بخورند. ترکیب متعادل کربوهیدرات و پروتئین بهترین گزینه است. البته ، بسته به ورزش ، ممکن است لازم باشد کالری دریافتی خود را پایین نگه دارید.

برخی از غذاهای قبل از تمرین برای زنان عبارتند از:

  • میوه سالم
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان جو دوسر شیرین شده با عسل.
  • اسموتی های میوه ای ، مخصوصاً آنهایی که با شیر بادام یا یک گزینه کالری دیگر تهیه می شوند.

نتیجه

پیدا کردن بهترین غذاها قبل از ورزش گاهی اوقات چالش برانگیز است. اما با انتخاب مناسب ، انرژی بدن شما در حین ورزش افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ مصرف غذاهای قبل از تمرین با ورزش با هدف افزایش حجم متفاوت خواهد بود. تغذیه مناسب با ورزش منظم نتایج سریع تری به شما می دهد. علاوه بر این ، نوشیدن آب کافی در حین و بعد از ورزش را فراموش نکنید.


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله inkin.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید