بهار {در تابستان} باید هیکل


چون آن است زمان ها تمدید شده تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب و دنج تر می شوند، می خواهیم زمان بیشتری را در سطح اجتناب کرده اند خانه برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند آن بگذرانیم. ممکن است همچنان می توانید منصفانه ورزش فوری برای کل هیکل کمک خواهد کرد که شما افزایش وضعیت هیکل، تثبیت تنه را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمک به کاهش چربی انجام دهید. کنار هم قرار دادن شدن برای تابستان هدف بهار {است تا} بتوانید در هیکل شخصی بافت راحتی کنید—را انتخاب کنید و انتخاب کنید لباس شنای جدیدی کدام ممکن است به تازگی سفارش داده اید. دایره زیر را بازرسی کنید به همان اندازه ارائه می دهیم کمک تنبل به همان اندازه در کمتر اجتناب کرده اند نیم ساعت در روز به این نیازها را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی برسید!

3xGIF 1

حرکت اسکات دمبل شیبدار

  • هر دو طرف ۱۰ برابر
  • در حالی کدام ممکن است دمبل ها را روی سینه شخصی گرفته اید، اسکوات کنید. در راه بازگشت، دمبل ها را بیش از حد شخصی ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید معده شخصی را بچرخانید.
  • کمردرد را کاهش می دهد، وضعیت هیکل را افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعادل را آسانسور می تنبل.

ضربات بال بال زدن

  • هر دو طرف ۱۰ برابر
  • به پایین دراز بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاهای شخصی را دراز کنید. اوج را انتخاب کنید و انتخاب کنید شانه های شخصی را به سختی بالا بیاورید به همان اندازه نیمه مرکزی هیکل حاوی شود، در حالی کدام ممکن است کمر شخصی را روی پایین فشار دهید. انگشتان پا را سیگنال بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاهای شخصی را به طور متناوب لگد بزنید.
  • تعادل را آسانسور می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید امکانات هسته را افزایش می بخشد.

همراه خود دمبل اسکات بزنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید فشار دهید

  • ۱۲ بار
  • دمبل ها را روی شانه های شخصی حمل کنید. چمباتمه بزنید. هنگامی کدام ممکن است به عقب برگشتید، دمبل ها را روی اوج شخصی فشار دهید.
  • وفاداری هسته را افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید امکانات را در پاها را انتخاب کنید و انتخاب کنید باسن تحمیل می تنبل.

3xGIF 2

لانژ بیش از حد جانبی

  • هر دو طرف ۱۰ برابر
  • همراه خود منصفانه کف دست در هر دو طرف اجتناب کرده اند دمبل بیشترین استفاده را ببرید. لانچ پهلو همراه خود پای تولید دیگری. هنگامی کدام ممکن است به حالت ایستاده برگشتید، دمبل ها را روی اوج شخصی فشار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرنج ها را جدا گوش قرار دهید.
  • امکانات مرکزی هیکل را افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت های عضلانی ۴ اوج، باسن را انتخاب کنید و انتخاب کنید همسترینگ را هدف مکان ها.

سنگ شکن های جمجمه دمبل

  • ۱۵ برابر
  • به پایین دراز بکش بازوهای شخصی را روی سینه باز کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرنج ها را به ابعاد عرض شانه باز کنید. دمبل ها را {به سمت} تاج اوج شخصی زیرین بیاورید. {به آرامی} آن را به مکان بی نظیر ببرید.
  • بافت های عضلانی سه اوج را هدف مکان ها، وفاداری شانه را افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازوها را آسانسور می تنبل.

جام اسکات

  • ۱۲ بار
  • طوری بایستید کدام ممکن است انگشتان پا {به سمت} سطح را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاها اجتناب کرده اند هم باز باشند. منصفانه دمبل هر دو زنگ را روی سینه شخصی حفظ کنید. پاشنه های شخصی را فشار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پایین شخصی را تمیز حفظ کنید به همان اندازه اسکات مناسب شود.
  • به کاهش چربی در نیمه زیرین هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید معده {کمک می کند}.

مدار را به همان اندازه جایی کدام ممکن است قابل دستیابی است در مجموع نیم ساعت دنبال کنید.

خواه یا نه به حداقل یک همکار تمرینی هر دو نکاتی در شکل اسکوات شخصی خواستن دارید؟ به یکی اجتناب کرده اند امکانات مطابقت اندام نزدیک شخصی بیایید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ما خوشحالیم کدام ممکن است ارائه می دهیم کمک می کنیم به همان اندازه در گذشته اجتناب کرده اند رسیدن تابستان کنار هم قرار دادن شوید. برای کنار هم قرار دادن شدن برای تابستان به همان اندازه ژوئن منتظر نمانید، بوت کمپ تابستانی در جاری انجام است. به ما بپیوند مشکل درجه بالا هر دو فصل های تولید دیگری را جستجو کنید همین جا.