اولین پروازها مشهور است! – پیشگیری از RD

مدتی است که آپدیت جمعه خانواده را ارسال نکرده ام! این دو زن مدرسه را برای یک سال شروع کرده اند – یکی قبلاً “قرنطینه” شده است. بیشتر در مورد آن در یک لحظه. پسر من در حال حاضر 5 ساله است ، هر دو تولد او را با یک مهمانی مشترک جشن گرفتیم ، مارک یک ساله شد (41!) ، دختران اولین پروازهای خود را با هواپیما انجام دادند و شی هفته آینده 7 ساله خواهد شد! سرم شلوغ بوده است!

چند هفته پیش ، دوست عزیز ما جس ، دختر بچه چند سال پیش ، دختران را به “جشن پاییز” مرکز شهر ما برد. آنها همیشه یک باغ وحش دوست داشتنی و چیزهای سرگرم کننده برای بچه ها دارند – این یکی از رویدادهای پاییزی مورد علاقه من در نزدیکی ما است و یادگیری اینکه من جشن تولد آنها را در همان روز رزرو کرده بودم ، غم انگیز بود! بنابراین ، جس عزیز دختران را به مهمانی پاییزی آورد ، همه آنها را در لباس تولد خود تزئین کرده بودند ، تا بتواند آنها را برای مهمانی بپوشد و مارک می تواند یخچال ها را بسته و برای پیتزافروشی بدود. جس پیام داد و گفت که روزنامه محلی از او خواسته است از دختری که در حال نوازش خرگوش است عکس بگیرد و ببینید ، آنها عکس روزنامه ای از آنها در روزنامه داشتند که به عنوان جلد صفحه فیس بوک او (در زیر) نیز به پایان رسید. آنها ظاهراً لباس مناسبی برای این مناسبت داشتند ، اما سرگرم کننده بود! مارک و من نسخه هایی از صفحه روزنامه را از دوستان و همکاران برای یادآوری دریافت کردیم.

این دختران از روز تولدشان اسباب بازی های زیادی داشته اند و دوست دارند با آنها بازی کنند. وقتی من و جینا در مورد قسمت پادکست “چیزهایی که ما می گفتیم هرگز انجام نمی دهیم” صحبت می کردیم ، من در مورد اینکه چگونه برای دخترانمان هدیه نمی خریم صحبت کردم و پس از کریسمس ، آنها 9 ماه فرصت دارند تا از آن لذت ببرند. ve got 😉 آنها فقط هدیه هایی را در آتلانتا از خاله های خود باز کردند و اسکیت رولر دارند … که روشن می شود! و پی جی های تک شاخ خود را رنگ آمیزی کنید. مارک تقویم ظهور آبجو داشت (#حسود).

پایپر اولین تصادفش را از شب به بعد داشت … هرگز … چند هفته پیش. وقتی صبح از او سال کردم او گفت: “متأسفم. من فقط در خواب شنا می کردم که با پری دریایی شنا می کردم و می دانم ماهیگیری در دریاچه اشکالی ندارد …” من هیستریک می خندیدم و نمی توانستم نه بگویم. او بود اشتباه!

من از یکی از دختران TONNA در مورد مدرسه نشنیدم. من مدام س questionsال می کنم و در مورد ناهار و استراحت بازخورد هیجان انگیزی دریافت می کنم. گاهی موسیقی یا هنر یا ورزشگاه. ما روال جدیدی را برای خواندن کتاب های کتابخانه آغاز کرده ایم که آنها قبل از روشن شدن تلویزیون در شب از مرکز رسانه مدرسه بررسی می کنند. ما سعی می کنیم راه را ادامه دهیم – برای همه ما خوب است!

تولد مارک ، شنبه گذشته ، بیست و پنجمث، بیرون زیبا بود ما هیچ برنامه واقعی نداشتیم و بنابراین تصمیم گرفتیم به تپه های شنی که در حدود 10 دقیقه جنوب ما واقع شده اند برویم و قدم بزنیم. پایپر بزرگترین DUNE را انتخاب کرد و دو بار وقتی من یک بار بلند شدم از آن بالا رفت. در حالی که بسیاری از چیزهای ورزشی را به گرمی در بر نمی گیرد ، دختران عاشق ، دوست دارند ، عاشق بالا رفتن از تپه های شنی هستند. همه ما مسخ شده بودیم ، در یکی از دره ها نشسته بودیم و پایپر بیش از تپه های شنی به بالا و پایین می دوید. روز بعد از کلیسا ، پایپر می خواست برای بیشتر به تپه های شنی برگردد! مارک آنها را گرفت و من یک TON در خانه انجام دادم. آن لحظه سکوت چیزی جز خوشبختی نمی تواند باشد!

این آخر هفته ، ما به آتلانتا رفتیم تا خواهر مارک و همسرش را در خانه جدید زیباشان ملاقات کنیم. آنها مهماندارهای دوست داشتنی هستند و ما در مجموعه اصلی آنها می مانیم. بسیار زیبا! خانه زیبا و زیبا تزئین شده است! من می خواهم فکر کنم اگر بچه نداشتم خانه من بسیار تمیز ، روشن و زیبا تزئین می شد ، اما احتمالاً اینطور نیست today ما امروز به آکواریوم می رویم و آخر هفته مفرحی در پیش داریم ، من مطمئنم

و حداقل ، ما اینجا هستیم. وقتی حدود ساعت 2 بعد از ظهر از مهمانی اصلی دختران با من تماس گرفتند که پایپر روز جمعه برنامه COVID (نقاب دار) داشته است و او باید برای بردن آن بیاید ، قلبم متلاشی شد. همه ما در مورد این سفر بسیار هیجان زده بودیم و از مدیریت کار و مشکلات ناشی از COVID ناراحت نبودیم. من بلافاصله پایپر را برای آزمایش سریع (منفی ، روز 4 بعد از نمایش) گرفتم و به خودم گفتم که برای گزارش روز دوشنبه ، در روز 5 به آزمایش منفی احتیاج دارم و اگر می خواهم دیر یا زود برگردد ، او نیاز به یک آزمایش سریع روزانه دارد. وزارت بهداشت به من اطلاع داد که یک آزمایش سریع 24 ساعته خوب است ، هرچند مدرسه روزهایی می خواهد. خوب ، سایت های آزمایش شده تا 9 ساعت و نیم در نزدیکی ما باز نیستند و نتایج در برخی نقاط تا 1 ساعت طول می کشد. نیازی به گفتن نیست که چهارشنبه ها و پنج شنبه ها شروع شلوغی بود ، بچه ای سوار اتوبوس می شد ، از خانه با پایپر کار می کرد و سپس COVID را امتحان می کرد و در ساعت 11 به محل کار می رسید؟ چنین آشفتگی! من روز سه شنبه هنگامی که برای اولین بار پایپر را مصرف کردم ، تحت آزمایش قرار گرفتم ، زیرا احساس می کردم کار درستی است ، مخصوصاً در سفرهای آینده و بعد از ظهر دیروز ، مارک گفت که او فقط احساس خستگی فوق العاده می کند. و بنابراین او به شما هم سعی کنید همچنین منفی. پیو این اولین باری بود که غیر از من از پاییز گذشته هنگامی که در معرض نور قرار گرفتم آزمایش نشده بود و آزمایش نشده بود و بار دیگر احساس گرما نکردم. مانند بقیه ، آنها برای این همه گیری کافی هستند.

دختران در اولین پرواز خود خوب عمل کردند. ما تصمیم گرفتیم از فرودگاه کوچک (گران) نزدیک خود پرواز کنیم و سفر به و از شیکاگو اوهار را نجات دهیم. ما در 4.5 ساعت خونه به خونه بودیم که مطمئناً برای دختران بسیار طولانی بود ، اما در واقع باد بود. آنها تصمیم گرفتند که در هواپیمایی که یک جت کوچک دو و دو ردیفه بود و تنها 13 ردیف بودند ، کنار هم بنشینند. این دو دختر فکر می کردند این میان وعده فوق العاده است و هر دو مجبور بودند با وجود دو بار استفاده از سازه ها دو بار قبل از بلند شدن ، برای 1 ساعت 25 دقیقه در حمام حضور داشته باشند. حلقه چشم. آنها در هنگام برخاستن بسیار عصبی به نظر می رسیدند و هر دو بازوی محکم فشرده او را می گرفتند ، اما آنها خوب عمل کردند. من حتی شکایتی برای گوش دریافت نکرده ام. شی دوست دارد داستانی را تعریف کند که وقتی کوچک بود در هواپیما سقوط کرد (درست است ، او تازه 1 ساله شده بود) و وقتی پایپر در شکم من بود هواپیما بود (درست است). اما برای همه اهداف ، این اولین پرواز پرواز او بود. آنها همچنین از پله های جادویی (پله برقی) و تراموا به فرودگاه آتلانتا خوششان آمد. اتفاقات عالی ، عالی در این زندگی های کوچک رخ می دهد!

تولد شی چهارشنبه است و کلاس درس او به آجیل ، لبنیات و بدون گلوتن نیاز دارد. باید در انبار خریداری شود. کمک !!! لعنتی چه می فرستیم؟! او به ما اطلاع داد که برای شام پنیر mac-n می خواهد-جعبه پر شده با پودر. هیچ برنامه واقعی دیگری وجود ندارد زیرا ما اساساً سالگردهای بی وقفه ای را جشن می گیریم از زمانی که پایپر ما را در 8 سپتامبر اخراج کرد.ثبه

من چند PTO داشتم که قصد داشتم هفته آینده در شیکاگو در خانه جدیدشان (در حال حاضر) جانور خود را ببینم ، زیرا خانه ابدی آنها در حال ساخت است. پسرش نیز در ماه سپتامبر تولد خود را جشن گرفت ، بنابراین من مجبور شدم از حیاط خانه خود چند جعبه تهیه کنم.

ما برای لذت بردن از آتلانتا حرکت کردیم – جمعه همه شاد و یک آخر هفته فوق العاده داشتیم!