آیا بعد از رژیم زندگی وجود دارد؟ بله ، و زیباست


زمان خواندن: 4 دقایق

اگر رژیم ندارید ، پس چه؟ وقتی تصمیم می گیرید زمان کنار گذاشتن رژیم غذایی خود را کنار بگذارید ، این س onال بر ذهن شما تأثیر می گذارد ، اما مطمئن نیستید چه کار کنید. زندگی بعد از رژیم به نظر می آید. و دلایل متعددی برای خداحافظی با رژیم غذایی وجود دارد ، به عنوان تحقیقات عمدی در مورد کاهش وزن.

  • شاید از چرخه باخت-بازیابی-باخت خسته شده اید-نام مستعار رژیم یویو -یا شما (به درستی) نگران هستید که ادامه دادن یویو به سلامت جسمی شما و بهزیستی احساسی شما لطف نخواهد کرد.
  • شاید از آن خسته شده اید من هرگز مطمئن نیستم چه بخورمبه آیا این غذا بد است؟ غذای خوبی است؟ و آیا بسته به این که شما در مورد غذا خوردن برای حفظ سلامتی صحبت می کنید یا خوردن برای کاهش وزن صحبت می کنید؟
  • شاید از احساس مثل شما خسته شده اید شما نمی توانید زندگی خود را به طور کامل انجام دهید وقتی رژیم را ادامه می دهید چه در رژیم غذایی هستید و چه در فکر شروع رژیم غذایی جدید هستید ، از پهنای باند ذهنی استفاده کنید که می توانید به چیز دیگری اختصاص دهید. علاوه بر این ، هنگامی که رژیم دارید ، برای شما دشوار است که به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات بروید بدون اینکه نگران این باشید که آیا چیزی برای شما “مجاز” است؟
  • یا آیا متوجه شده اید که رژیم غذایی غلتکی به شما امکان می دهد بین کنترل شدید و کاملاً خارج از کنترل در نوسان باشید؟ این محدود کردن چرخه پرخوری این برای سلامتی شما خوب نیست ، مطمئناً برای رفاه شما خوب نیست (اوه ، تقصیر!) و به شما اجازه نمی دهد در مکانی مستقر شوید که می توانید با انتخاب غذای خود به آرامش برسید.
چگونه می توان از رژیم غلتکی خارج شد

به طور کلی ، وقتی چیزی را از زندگی خود خارج می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. جای خالی پشت را پر کنید. به عنوان مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون کنید ، ممکن است بیشتر مطالعه کنید. یا اگر تصمیم گرفتید رژیم را متوقف کنید ، می توانید تمرین را شروع کنید خوردن بصری بنابراین می توانید بیاموزید که چگونه رژیم های محدود کننده رژیم غذایی را با راهنمایی گرسنگی طبیعی و سیری بدن جایگزین کنید. اگر سالها – یا دهه ها – رژیم غذایی شما از تصویر بد بدن تغذیه شده است ، می توانید روی راههای پرورش آنها کار کنید. احترام به بدن به جای نفرت از بدنبه

پس از سالها (یا دهه ها) پیروی از قوانین خارجی در مورد اینکه چه موقع و چقدر بخورید ، مهم است که:

  • شروع کنید اعتماد به نفس را در مورد آنچه بدن شما در مورد غذاهای خوب ، زمان تغذیه و میزان احساس درست آنها به شما می گوید ، بازسازی کنید درست.
  • یاد بگیرید که چگونه از بدن خود برای کارهایی که انجام می دهد ، نه ظاهر آن ، قدردانی کنید و بدن خود را از درون به بیرون احساس کنید و در حالی که همیشه از بیرون به خود توجه می کنید.
  • با آنچه رویدادها یا تجربیاتی در Dietland راه اندازی کرده اید ، کنار بیایید، که اگر بتوانید بازاریابی مهارت های شفقت خود را شروع کنید ، روان تر می شود.
  • یادگیری روشهای جدید برای مقابله با احساسات دشوار در صورت روی آوردن به غذا (یا دور شدن از غذا) اولین هدف شما بود.

این کار می تواند چالش برانگیز باشد ، اما ضروری است ، زیرا در غیر این صورت خلاء باقی مانده به سادگی با متوقف کردن رژیم می تواند آن را به سرزمین دیتلند بکشاند. وقتی بدن شما متورم است ، وقتی یک شلوار مناسب نیست ، وقتی احساس نفخ می کنید (به یکی از میلیون ها دلیل که می توانیم احساس نفخ کنیم) ، به راحتی می توان میل به “اصلاح” مسائل را با رژیم غذایی احساس کرد.

منابعی که به شما کمک می کند تا در یک دوره جدید حرکت کنید

هر چه بیشتر رژیم بگیرید ، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا آن را کنار بگذارید. به طور کامل ، منظورم این است که نه تنها تصمیم گرفتم رژیم های بیشتری را رعایت کنم ، بلکه منظورم این است که از ذهنیت رژیم غذایی و قوانین رژیم غذایی یکپارچه رهایی یابم. بله ، می توان نه رژیم آگاهانه بلکه رژیم ناخودآگاه را رعایت کرد. من همیشه آن را می بینم.

آنجاست که بسیاری از مشتریان 1 به 1 من وقتی شروع به کار با من می کنند ، گیر می کنند. آنها تعجب می کنند که چرا اینقدر در مورد بدن خود وسواس و نفرت دارند زیرا رژیم را کنار گذاشته اند ، بنابراین همه باید در حال حاضر خونسرد باشند ، درست است؟ این فقط یک مکان دیگر است که در آن خودآگاهی می تواند با شرمندگی وارد شود. اگر در آن محیط آشفته گیر کرده اید ، برخی از کتابهایی را که به مشتریان خود و هر کسی که می خواهد رژیم غذایی را در آینه عقب رها کند و به سمت یک رابطه متعادل و مسالمت آمیز با غذا ، تغذیه و تغذیه پیش برود توصیه می کنم. بدن آنها

  • “خوردن بصری: رویکرد انقلابی ضد رژیم” (و کتاب کار) توسط Evelyn Tribole ، MS ، RDN و Elyse Resch ، MS ، RDN
  • “تعلق افراطی: چگونه می توان در یک جهان بی عدالتی زنده ماند و سعادت داشت (در حالی که آن را برای بهتر تغییر می داد)” توسط لینو بیکن ، دکترا
  • “بیش از یک بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک زیور آلات” توسط لیندسی کایت ، دکتری و لکسی کایت ، دکتری
  • “خوردن بدون عذرخواهی: با خوردن صلح کنید و زندگی خود را متحول کنید” نوشته آلیسا رومسی ، MS ، RD
  • “ضد رژیم: زمان ، پول ، سلامتی و خوشبختی خود را از طریق خوردن بصری دریافت کنید” نوشته کریستی هریسون ، MPH ، RD

این پست شامل پیوندهای وابسته به آمازون است. به عنوان یک همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنید.


کری دنت یک متخصص تغذیه ثبت شده در شمال غربی اقیانوس آرام ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای شهودی ، نویسنده و سخنران است. ابرقدرت های آنها عبارتند از شکست اسطوره های تغذیه ای و توانمندسازی زنان احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید