آووکادو با هر نام دیگری


سلام! در این ماه می خواهیم بر روی آنچه که برای اولویت دادن به سلامتی خود نیاز دارید تمرکز کنیم. گاهی اوقات شامل غذاهای سالمی می شود که به بدن شما در عین تناسب اندام کمک می کند. شما همچنین سزاوار چیزی بسیار خوشمزه و پر از آنچه شما نیاز دارید هستید. از رفتن بپرهیزیم!

آووکادو نه ما نداریم

روی یک تکه نان تست که با سبزیجات دیگر مخلوط شده یا به تنهایی از آن لذت می بریم، واقعاً به بهانه دیگری برای خوردن آووکادو نیاز نداریم. این یکی از لذیذترین غذاهای طبیعی است که مملو از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است – البته خوشمزه نیست.

طرح کلی وبلاگ

آووکادو همچنین حاوی گروهی از پتاسیم است – یک الکترولیت کلیدی که به تنظیم مایعات در بدن و سلول های شما کمک می کند. همچنین یک رسانای عالی الکتریسیته است که به بدن شما کمک می کند سیگنال ها را به طور موثر ارسال کند. واقعیت جالب: آنها همچنین حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز هستند!

ذهن پرواز کرد

اما این همه ماجرا نیست!

یک آووکادو حاوی تقریباً ۲۰ درصد ارزش روزانه اسید فولیک است. برای رشد و عملکرد سلول ضروری است.

برچسب آووکادو

بطور خلاصه؟ آووکادو فوق العاده است!

وبلاگ فرعی

شما گواک دنیای ما هستید

اگر شما هم مثل ما هستید، #روز ملی گواکامول را به سبک جشن گرفتید. اگر شما هم شبیه ما هستید، تقریباً هیچ عنصری برای ساخت بهترین جک ممنوع نیست. برخی از گزینه های سالم عبارتند از:

  • نوعی فلفل سبز مکزیکی
  • فلفل سبز
  • لوبیا سیاه
  • ذرت
  • کلم

برای یک ضربه دودی اضافی، می‌توانید نیمه‌های آووکادو یا گوجه‌فرنگی را قبل از اضافه کردن به قابلمه کباب کنید! گزینه های guacamole بی پایان هستند.

چه چیزی جک شما را خاص می کند؟ در رسانه های اجتماعی به ما بگویید که آووکادو را چگونه می خورید. ما نمی توانیم صبر کنیم تا آن را به لیست خود اضافه کنیم.

آووکادو برو بیرون و له کن

هیچ زمان اشتباهی از سال وجود ندارد که بتوان از برخی از فواید آووکادو لذت برد. همچنین همیشه زمان خوبی برای ارزیابی مجدد رژیم غذایی و ورزش است تا مطمئن شوید که در مسیر درست موفقیت قرار گرفته اید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم سلامتی خود را در اولویت قرار دهید، بنابراین با ما تماس بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر